تمرین زبان آلمانی برای شروع چگونه می تواند صورت گیرد؟


به نظر می رسد بسیاری از افراد برای اولین بار در یادگیری یک زبان اعتقاد دارند که برای رسیدن به موفقیت لازم است وقت خود را صرف حفظ کردن لیست های طولانی از واژگان کنند. به هر حال هیچ چیز نمی تواند از حقیقت فراتر باشد و این فقط در نحوه یادگیری شما صدق نمی کند. اگر لیستی از واژگان را به خاطر بسپارید، این کلمات در حافظه کوتاه مدت شما ذخیره می شوند و جایی که آن ها برای چند روز قبل از ناپدید شدن باقی می مانند و شما به خاطر می سپارید.
این در کلاس های زبان آلمانی مراجعه به می تواند تاثیر قابل توجهی در پیشرفت علاقه مندان به این زبان ایجاد کند که البته داشتن یک برنامه مطالعاتی در منزل برای تمرین به صورت منظم نیز لازم می باشد. تا کنون همه چیز را درباره زبان مورد نظر خود به احتمال زیاد آموخته اید و لیستی از کارهایی که شما باید انجام دهید به احتمال زیاد در مراکز زبان مورد نظر خود به شما ارائه می گردد.
روش های مطالعه زبان آلمانی امروزی بسیار موثر می باشد تا افراد بتوانند با استفاده از منابع آموزشی متناسب با دانش فعلی خود از این زبان بتوانند آن را بهتر یاد بگیرند. فیلم ها و انیمیشن های جذاب کودکان را تماشا کنید. تماشای فیلم به زبان آلمانی با زیرنویس های زبان آلمانی یکی از بهترین روش های یادگیری است. نه تنها عبارات اصطلاحات روزمره و واژگان جدید را کشف خواهید کرد، بلکه قادر خواهید بود کلمات را بخوانید همانطور که بازیگران آن ها را تلفظ می کنند که یک روش ایده آل برای آموزش گوش شما و بهبود لهجه شما می باشد.
از دوستان خود برای یادگیری این زبان راهنمایی بگیرید و با یکدیگر مکالمه را تمرین نمایید. اگر بتوانید با افراد بومی که این زبان، زبان اول آن ها است صحبت کنید نیز خیلی موثر است و بین مکالمات به زبان آلمانی و دیگر زبان ها جایگزین کنید. از تلاش کردن و اشتباه کردن در یادگیری این زبان نترسید، زیرا اگر تازه شروع کرده اید طبیعی می باشد.
در بین روش های مطالعه سنتی و روش های دیگر جایگزین کنید. شما علاقه مند به خواندن کتاب های جدید هستید؟ شما می توانید آن ها را به زبان آلمانی مطالعه نمایید. اگر خواندن سبک تر را ترجیح می دهید، مجلات گوناگون را بخرید و از آن ها برای یادگیری واژگان جدید در رابطه با احساسات خود استفاده کنید. برای مثال مجله های اجتماعی روشی بسیار مفید برای یادگیری زبان آلمانی است و ترکیبی از متن و تصاویر درک و یادگیری زبان آلمانی را تسهیل می کند.
برای سرگرمی می توانید با آهنگ ها بیاموزید درست مثل فیلم ها، آهنگ ها روشی عالی برای یادگیری با روشی جالب هستند. متن ها را ترجمه کنید و آن ها را همزمان آواز بخوانید. در آخر خواهید فهمید که آهنگ های زبان آلمانی مورد علاقه شما در واقع به چه معنی است. بخوانید و خواندن را در برنامه روزانه خود قرار دهید.
در شروع برای یادگیری سریع و کارآمد، فرد لازم است که هر روز تلاش کند و حتی اگر هر بار فقط چند دقیقه باشد، می تواند تاثیر چندانی بگذارد. بهترین راه یادگیری مطمئنا تمرین بیشتر در طول روز است به طوری که شما به طور کامل با مطالب آشنا شوید. در ابتدا این می تواند دلهره آور باشد، اما شما به طور بهتری زبان آلمانی را یاد خواهید گرفت و تجربه های فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.
برای یک دوره فشرده کلاس زبان آلمانی ثبت نام کنید. چه در حالت غوطه وری کامل باشد و چه به صورت معمول، یک دوره فشرده زبان آلمانی می تواند راهی عالی برای یادگیری سریع آلمانی باشد. مراقب باشید پس از اتمام دوره، در تلاش خود آرامش داشته باشید. برای اینکه مطمئن شوید آنچه را که آموخته اید از دست ندهید، لازم است که تمرین کنید و در یادگیری پیوسته عمل کنید.
یکی از تمرین های شما در کلاس این است که گوش کنید و نحوه تلفظ صحیح را بیاموزید. به طور فعال به حرف دیگران گوش دهید و توجه کنید که آن ها چگونه از عبارات خاصی استفاده می کنند و از درخواست توضیحات دریغ نکنید. حتی وقتی مشغول انجام کار دیگری هستید، یک برنامه رادیویی آلمانی یا یک فایل صوتی را برای خود قرار دهید، زیرا گوش دادن غیرفعال نیز می تواند به پیشرفت شما کمک کند و تمرین کنید.
بسیاری از مردم پیشرفت نمی کنند و فقط به این دلیل است که به اندازه کافی تلاش نمی کنند. به خصوص هنگام صحبت کردن، سعی کنید که منظور خود را بیان کنید و اشخاصی که با آن ها صحبت می کنید با کمال میل شما را اصلاح می کنند و به پیشرفت شما کمک می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط admin